زیردوشی سای تک مدل اپل – زیر دوشی حمام

زیردوشی سای تک مدل اپل با طراحی ساده و درعین حال زیبا و خاص از پرکاربردترین و پرفروش ترین زیر دوشی های شرکت سای تک می باشد، که در ابعاد مختلف جهت تامین خواسته ی مصرف کنندگان تولید می گردد. این محصول دارای سه اندازه ۷۰ در ۷۰، ۸۰ در ۸۰ و ۹۰ در ۹۰ با ارتفاع یکسان ۲۰ سانتی متر می باشد.

زیردوشی های سای تک در ابعاد متفاوت و طرح های متفاوت موجود است.

این زیردوشی ها از ورق آکرلیک بهداشتی (Acrylic Sanitary Grade) به عنوان لایه روئین (لعاب)، و رزین پلی استر و الیاف شیشه به عنوان لایه تقویت کننده، به ضخامت جمعا ۸ میلیمتر تشکیل شده است.

این ورق ساخت کشور اتریش و تولید کارخانه معتبر Senoplast است و با استاندارد EN263 اروپا مطابقت دارد.

فاصله ی خروجی فاضلاب تا ابتدای بدنه این زیردوشی ۱۹ سانتی متر می باشد.

 

مزایای زیردوشی سای تک مدل اپل

  • بسیار محکم و مقاوم
  • استفاده بهینه از فضای حمام
  • تولید شده با ورق اکریلیک بهداشتی
  • دارای لایه زیرین از رزین و پشم شیشه
  • گارانتی ۷۲ ماهه سای تک

 

انتخاب جنس زیردوشی مناسب برای حمام

جنس زیر دوشی های موجود در بازار از تنوع بسیار بالایی برخوردار است برخی از این زیردوشی ها از جنس سرامیک و بطور یکپارچه خواهند بود برخی از آن ها جنس فلز دارای لعاب هستند و برخی دیگر نیز از مواد کامپوزیتی تهیه شده است. با توجه به محل نصب قیمت و شرایط دیگر بایستی تصمیم بگیرید که از کدام یک از انواع زیر دوشی استفاده خواهید کرد.

همچنین برخی از زیردوشی های موجود در بازار طرح سنگ هستند که برای علاقه مندان به داشتن حمامی لوکس تر و زیباتر با استفاده از المان های طبیعی قابل استفاده خواهد بود.

دقت داشته باشید که جنس استفاده شده در زیر دوشی دارای مسائل مختلفی برای شما خواهد بود از جمله این مسائل می‌توان به دوام زیردوشی و طول عمر مفید آن اشاره کرد یکی دیگر از مسائلی که جنس زیر دوشی می تواند بسیار در آن موثر باشد میزان سر خوردن و یا افزایش ایمنی افرادی که از کابین دوش استفاده می‌کنند خواهد بود.

همچنین دقت داشته باشید که جنس زیردوشی انتخاب شده توسط شما در شرایط بعدی مانند تمیزکاری ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود. برخی از جنس های زیردوشی موجود در بازار قابلیت شستشو با اسیدهای شستشو دهنده محیطهای سرویس های بهداشتی را نخواهند داشت بنابراین بهتر است پیش از انتخاب و خرید زیردوشی مورد نظر حتما از این موارد اطمینان حاصل نمایید.

زیر دوشی سای تک مدل اپل جز بهترین و با کیفیت ترین زیردوشی های بازار ایران می باشد.

 

برای مشاهده انواع زیر دوشی تولید شرکت سای تک می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

انواع زیردوشی سای تک